Thursday, November 29, 2007

Annual Dinner

Hermmm...23hb Dec 2007 nie company aku nak wat Annual Dinner. Temanya plak, Masquerade Party.. Buat plak tu kat Danga Bay atas kapal plak tu.. Syokk gak kan..hehehe.. Skg nie aku tgh conpius..aper aku nk pakai annual diner nanti.. Any idea?? Plss2 help me..
Kot2 la aku pakai mask kt sebelah tu gempak gak kan..hehehe..maner la tau dpt pakaian terbaik ker, mask terbaik ker..eiii... hai, nak kene cari baju lagi..budget2, kene kira btl2 nie..kot2 la lari budget mampos aku. Yg pntg kene cari yg simple tp vogue d vass..hahaha..
haa..pastu pakai plak baju yg camnie...mesti meriahkan..cantikk gitu..mesti dapat hadiah pakaian tercantik punyala..hahaha..berangan jela..aku nie dah la pakai tudung xkan nk pakai camtu kan.. ooppsss...hehehehe...

1 kaki merapu:

Unknown said...

wow,klo sis pakai bju biru tuh..
mmg vogy the vass ler..
meletops gitew..
ahaks =p

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang