Tuesday, October 12, 2010

Mencabar Minda

Mari lah kita sama2 menjawab soalan teka teki ini. Ini adalah sekadar mengisi waktu anda yang kebosanan itu..apala salahnya kita uji minda kita skit..hahahah..layannn..

1.Binatang apakah yang paling kaya didunia?

2.Badannya keras tapi kurus, tidak mempunyai tangan dan berkepala hitam, Apa tu?

3.Haiwan apakah yang paling tidak sopan?

4.Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan bila tua pula berkaki 3?

5.Kenapa ayam lepas minum dia dongakkan kepala.kalau makan tak pulak?

6.Mula-mula aku buka baju, lepas tu aku sapu bedak, setelah badanku disapu bedak, aku pun terjun kedalam tasik. Lalu aku mandi. setelah selesai mandi, aku pun naik dari tasik. Siapakah aku?

7.pabila ditarik yang diatas gembira dan yang di bawah merana. Apakah ia?


haaa..jawab jgn xjawap....klu nk jawapan tgu minggu depan..kih kih kih..

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang