Wednesday, December 22, 2010

Manggis

Hari ni saya nak berkongsi tentang satu produk pemakanan yang bagi saya amat berkesan. Produk ini baru lagi dipasaran dan ramai lagi orang tidak tahu mengenainya. Sebenarnya, banyak khasiat yg boleh diperolehi dari produk ini. Ia bukanlah sejenis ubat, tetapi lebih kepada pemakanan kesihatan. Produk ini ialah tidak lain tidak bukan Jus Manggis dari syarikat Shamelin. Alaaa...yg duta die Malik Nor & Saiful Apek tu..huhuhu...
Alhamdulillah setelah mencuba Jus ini, ayah saya yang mengidap penyakit jantung beransur2 sehat.. BUKAN terus sihat tp keadaan kesihatan ayah sy bertambah baik. Dan yang pastinya, Doktor TIDAK lagi memberikan ayah saya dengan ubat untuk sakit jantungnya.. Terkejut jugak saya bila Doktor beritahu ayah saya, " Pakcik, pakcik dah xpayah makan ubat jantung ye..sy cuma bg ubat yg lain2 je.." lebih kurang camtu laa..hehehe... Ape2 pon, ALHAMDULILLAH...
Mana taknyer, kalau diikutkan..bulan April yang lalu ayah saya sepatutnya menjalani pembedahan pintasan jantung, tp disebabkan ayah saya xmau..so, xjadi la wat pembedahan. Tapi ALHAMDULILLAH..berkat usaha ayah saya tidak jemu2 mencuba berbagai jenis ubatan, dan akhirnya bertemu dengan JUS MANGGIS ini. Terima kasih kepada org yg memperkenalkan JUS ini.
Bagi kawan2 yg nak mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, bole la pergi ke laman web Shamelin ---> www.shamelinbiz4u.com

Atau pada sesiapa yg berminat dengan produk ini disekitar kawasan Kuantan & Rompin, leh la contact ngan saya @ pon ayah saya..

MJ - 0199276141 (Rompin)
PAK MAT RIFFIN - 0139595131(Kuantan)

* Kita hanya berusaha tetapi ALLAH jua la yang MAHA MENGETAHUI & MENGASIHI...

4 kaki merapu:

Unknown said...

amboi..dah berbisnes skrg

emMJay said...

hehehe..side income ni..xkan nk keje mkn gj je kan..hehehe

Unknown said...

bagus la..kaya leh belanja..hehe

emMJay said...

insyaallah...doa2kanlah..hehehe

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang