Tuesday, March 29, 2011

World Invasion: Battle Los Angeles


Dah tgk cite nie?? huhuhu...saya dah tgk..
pada penggemar cerita perang2 tu ini mmg citer yg ptt korang tgk..
huhuhu..mmg terbaikkk!!! best giler..rasa mcm nk tgk lg skali laa..
walaupon klu ikot akal citer ni xlogik, tp bab2 perang tu...
mmg best giler..huhuhu..lps citer Black Hog Down, citer ni antara yg d best la aku tgk..
scene perang2 die xyah ckp laa..kagum aku skjp..hahaha sekejap jer..
mana kan x, mamat sblh aku yg tgk citer nie siap t'peranjat lg time scene bom2 tu..
aku duk sblh rileks jer..mamat tu plak yg over..
klu ikotkan aku nk gelak jer..nasib la bkn member aku n aku xkenal..
klu x, mmg dh kene kaw2 dah..hahahaha
smgt berpasukan yg ditunjukkan dlm citer ni mmg m'harukan aku la..
dan ader gak bab2 sedih mmg t'sentuh la kejap..scene dimane ayh hector kene tmbak n mati..
sedih la plak..nsb xnangis..wawawa
pape pon korg kene layan citer nie..Ne-Yo pon ade b'lakon beb..
hahaha..meh korg tgk ckit trailer citer ni..
klu korg tnya aku..aku bg 10star la utk filem ni..Wajib tengok!!! huhuhu...




2 kaki merapu:

Mr iz said...

wah macam best je...he he he...mamat sebelah tu dah masuk dalam ceta tu... dia dah g perang gak kot...he he he...

emMJay said...

mmg best la citer die..rugi xtgk..mamat tu menghayati..hahaha

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang