Thursday, April 28, 2011

Suaraku Berharap....

"Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya
Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya.."

Mengharap pada sesuatu yg tak pasti..ermm..mesti sakitkan..

"Kadangkala orang yg paling mencintai 
adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya
padamu kerana orang itu
takut kau berpaling dan menjauhinya..
Dan bila dia suatu masa hilang
dari pandangan mu..
Kau akan menyedari dia adalah
cinta yang tak pernah engkau sedari..."
 orang kata, kalau kita mencintai org tu..lepaskan die..
jika die kembali, maka die tercipta tuk kite..ermmm...

"Walau seremuk mana hati dilukai..
bentuklah ia semula..
Dan serahkannya pada Ilahi"
kerna hanya cinta kepada Yang Maha Esa kekal abadi...♥♥

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang