Monday, July 22, 2013

~Interpretasi Rabak~


 Assalamualaikum & Salam Ramadhan..
Aduhai, dah lama tak hupdate..sibukla katakan..kadang2 mcm dah malas je nak berblog..huuu..
hmmm arini nk hupdate pasal ape ekk?? haaa..tibe2 teringat kat 1 video ni..korang pernah tgk rancangan Intepretasi Rabak tak kat astro warna tu?? haahaha..kelakor je..pandai pulak orang yang buat tu nak wat camtu kan..kehkehkeh..paling kelakor tu suara mmg xboleh blah betul la..hehehe..
Sebab mj ckp pasal interpretasi rabak tu sbb baru2 ni adalah member post kat fb pasal 1 video ni, cerita diambil dari filem 300 rsanya..tapi dah dialih bahasa..hahaha..lawak giler..cerita plak pasal puasa..kreatif btl la sape yg buat ni..sekurang2nya dpt jugakla menceriakan keadaan..meh la kite layan video ni..huhhu



hahaha..sebenarnya byk lg video2 mcm ni..tp stakat ni, yg ni mmg klakar..korang leh g kt youtube search owner die faradyable.
So, harap2 korang enjoyla ye..daaa ^^
post signature

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang