Wednesday, March 18, 2015

~Wanita~

~ AKU bukanlah Siti Khadijah, yang begitu sempurna di dalam menjaga dirinya.
Pun bukanlah Hajar ataupun Mariam, yang begitu setia dalam sengsara.
TETAPI diriku hanya seorang wanita akhir zaman, yang bercita-cita menjadi wanita solehah.
Bimbinglah Aku, Ajarlah Aku
Fahamkan Aku Supaya Aku Tahu
Redhakanlah Hatimu Menerima Segala Kekuranganku
Kerana Aku Hanya Wanita Biasa~


Terima kasih Tuhanku ya ALLAH atas perasaan cinta yang Kau anugrahkan.
Mempertemukan perbedaan dalam suatu kisah perjalanan.

Menyatukan serakan puing2 hati dalam satu kepastian.

Menghapus kehampaan saat hati dalam kesendirian.

Menguatkan langkah ketika tak ada lagi tujuan.

Semakin memberi makna rangkaian kisah kehidupan.





 
post signature

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang