Monday, July 13, 2015

Dah nak raya laa...


Assalamualaikum...
Waduh2..dah setahun tak mengarut kat sini..punya la malas dan sibuk ngn keje..nasib xberabuk sangat blog ni..huhuhu
Haa skang ni bolan pose, tinggal bape hari je lagi nak raya, radio pon asik dok putaq lagu raya je ni..mood nk keje pon hilang..haisshhh
Ni yang datang mood tension ni.. kepala dok asik teringat kt kampung je..cepatla masa berlalu (suke ati jekan) huhuhu..
Pape pon cheq nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin la kepada sume naa..berhati hati dijalan raya jgn asik nk laju je tau (peringatan tuk diri sendiri gak..huhuhu) igtla orang yang tersayang k..Raya tu nanti jgn melantak je koje nye..huhuhu nak diet sbb tgh counting days gitu..chewahh nyampah mak jemah..hahaha..okla sampai jmpa lagii.. chamat ari raye..xoxo
Nah layankan lagu ni utk korang sumer..huhuhu...kelass gitew..


post signature

3 kaki merapu:

zainizam zulkepli said...

Wahh..ko balik kg?kena beraya kt lorong wak sate ler tahun ni

zainizam zulkepli said...

Wahh..ko balik kg?kena beraya kt lorong wak sate ler tahun ni

emMJay said...

boleh je nak datang..huhuhu..raya kan..

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang