Thursday, June 4, 2009

Hari Ini Hari Khamis

Ermmm...apa nak tulis ye, dah lama tak menulis..betul2 bz la..hehehe..
Tapi hari ini, sebab kemalasan melanda & mengantuk tahap gaban..So,tangan ni rajin plak nk menaip, supaya hilang ngantuk nie ha.. Satu keje pon tak siap lagi ni. Tak boleh jadi ni, kene gak siapkan keje sebelum berhenti..hehehe..akhirnya aku dapat gak bekerja di sektor kerajaan, walaupon keje sebagai pembantu jer. Takpe la, at least org kata more secure kan kan kan..(^_^)
Ape2pon aku tak lah memilih keje sangat..yela skang ni bukannya senang nak dapat keje kan. Lagi2 plak nak compete dengan budak2 lepasan U. Haih, kalau ader rezki tak kemana kan..
Wuarghhh...dah berapa kali dah aku sangap nie..(eii tak senonoh tul pompuan menguap tak tutup mulut!!) Opppsss!!! hehehehe...Okla, baik aku sambung keje,kang tak siap plak keje aku..Tapi leh gak sambil2 tuk hilangkan ngantuk kan kan kan..hehehhe...

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang