Thursday, June 11, 2009

~Komik~

Orang kata membaca satu amalan yang sangat bagus..Betul betul betul. Tak kira apa jenis bacaan skali pon kan kan kan..hehehe..
Aku dah lama sebenarnya suka membaca,dulu aku suka baca novel. Minah jiwangla katakan,tapi aku takde la jiwang pon. Alah saper2 pon leh baca novel kan. Penulis novel yg aku paling suka ialah Norhayati Berahim. Aku suka novel2 beliau, tapi skang nie aku dah jarang baca novel..sebab, minat aku dah bertukar kepada membaca Komik..hehehe...macam maner ntah leh tukar. Apa yang pasti cerita2 komik ni memang menenangkan kepala otak aku ni yang sememangnya selalu tensen..hehehe..
Walaupon tajuk2 citer komik tu kelakar (ada yg diadaptasi dari negara lain), aku tetap enjoy..hehehe..Selalunya aku suka beli komik dari Gempak staz collection. Harga pon boleh tahan la..sebab aku still mampu beli..hehehe.. Kat bawah ni komik2 yang dah aku baca, so kalau korang minat baca komik, leh la cari kat kedai2 buku yg berdekatan.. Layannnnn....


komik2 ni aku dah baca..

komik ni paling aku suker..kelakar giler..hehehe

Aper2 pon banyak lagi komik yang ader di pasaran..so jangan luper beli yer..hehehe.. Zassss..

1 kaki merapu:

Unknown said...

wah..
nanti syada pun nk wt entri cmnih gk..
jz xde masa je..
kite tgk komik sape lg dasat,k?
hehehe :)

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang