Thursday, June 18, 2009

~Selamat Tinggal Kasih...~

"Selamat tinggal kasih, sampai kita jumpa lagi...."
Waduh2, sedih plak dengar lagi Ello yang bertajuk "Pergi Untuk Kembali". Yelah, next week adalah hari terakhir aku ditempat kerja. Pas ni aku akan memulakan kerja ditempat kerja baru plak. Aku pon tak tahu kat maner aku akan dihantar. Yelah, keje ngn goverment nie kene la bersedia ditempatkan dimana2 saja dalam malaysia.
Perasaan sedih tu makin membuak2 plak. Dah lama aku dibumi Johor, dah macam2 pengalaman yang aku kutip. Tapi paling sedih sebab nak tinggalkan kawan2 yang dah lama aku kenal ni. Dah macam adik beradik dah. Dah sayang giler ngn diorang nie. Walaupon kadang2 gaduh tapi biasalah tu, adatlah dalam berkawan. Susah sebenarnya nak cari kawan time sama2 suka & sama2 sedih ni. Eiii...sebak plak..hehehe..sob..sob..sob..
Tapi yang pasti aku pasti akan kembali ke bumi Johor, lawat kawan2 kesayangan aku ni..hehehe..Harap2 korang janganlah lupakan aku yang sorang nie. Kerana korang tetap dihati aku sampai bila2. Terima kasih atas segalanya KAWAN2!!
Lagu nie khas tuk korang sumer kawan2 aku yg tersayang..Tak kira dimana korang berada!!

0 kaki merapu:

 

:: emmjay_ma :: Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang